Set Family Wellness (OPTIMUM HEALTH)

Posted by Vitamin Kesihatan Group

SET FAMILY WELLNESS (OPTIMUM HEALTH)

" Anda sering letih, lesu ketika bekerja, perlu extra tenaga? " 
" Rasa perlukan makan vitamin/makanan tambahan untuk badan, tapi tak tau nak makan vitamin apa? "


Shaklee Family Wellness Set pastinya pilihan terbaik untuk anda dan keluarga anda. Suami, isteri, anak, mak, ayah, semua boleh makan. Tiada apa yang lebih membahagiakan atau menggembirakan selain diri sendiri serta keluarga hidup sihat dan ceria sepanjang masa, terutamanya anak-anak dan ibu bapa tersayang. Kenapa Shaklee? Kerana produk Shaklee terbukti SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN selama lebih 50 tahun .


Set A (set optimum) terdiri dari vitamin dan mineral asas yang diperlukan dalam kehidupan seharian kita. Vitamin dan mineral ini terdiri dari:
  • Vita Lea (multivitamin dan multimineral)
  • B Complex
  • Vita-C
Vitamin dan mineral yang tersenarai di atas adalah asas kepada pembinaan tubuh badan yang sihat dan sistem imuniti  serta penjagaan mental yang baik. ia membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan stress, memberi satu kehidupan yang lebih sihat kepada semua.

Siapa yang boleh mengambil set ini?

  • Orang dewasa yang mementingkan kesihatan (kanak2 tidak boleh mengambil set ini)
  • Lelaki
  • Wanita
  • Pelajar
  • Warga emas
Set ini adalah ASAS atau BASIC, dipermudahkan untuk harga PALING EKONOMI. Anda boleh menambahbaikan dengan mengambil Energising Soy Protein, Vita-E, Alfalfa, Omega Guard dan sebagainya untuk lebih baik lagi.

Antara kebaikan Shaklee Family Wellness Set adalah :-


1. Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh

2. Membantu seisi keluarga rasa lebih bertenaga
3. Menguatkan sistem imun anda
4. Membekalkan kesihatan kulit , rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat 

Jom kita tengok apa yang terkandung di dalam set ini dan manfaatnya secara ringkas.



Set Family Wellness
1.ESP Energizing Soy Protein 850g = RM150
2. Vitalea Multivitamin 120bj = RM88.75
3. B Complex 120bj = RM53.75
4. Vitamin C Sustained Release 500mg 180bj = RM92.50
atau
Vitamin C Chewable 100mg 90bj = RM37.50
**Daftar Ahli hanya RM65 seumur hidup untuk PENJIMATAN diskaun sehingga 20% + CASH REBATE


Hubungi AGENVK anda atau Isi Borang ORDER
Admin:
Puan Elmaliana Albahari [Elma]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 865558]
WhatsApp: 0105050970/SMS:012-9892441| adeliadamia@gmail.com

Energizing Soy Protein (ESP) 


Membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak. 


Vitalea (Multivitamin)


Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan 12 jenis vitamin dan 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh. Mereka yang mengalami tekanan darah rendah akibat kekurangan zat besi adalah digalakkan mengambil 2 biji vitalea setiap hari untuk mengatasi masalah ini. 


Vitamin C


Satu tablet vitamin C bersamaan dengan 7 biji setengah oren asli. Vitamin C Shaklee didatangkan dengan fungsi sustained release dimana ia akan dilepaskan secara berperingkat mengikut masa demi memastikan vitamin C tersebut kekal dalam badan, memandangkan vitamin C merupakan vitamin larut air yang mudah musnah, Sangat penting untuk pembentukan kolagen, sistem imun badan, bertindak sebagai antioksidan dan sangat penting dalam melawan penyakit. Disyorkan mengambil 2 biji vitamin C yang dipatah dua sekiranya badan terasa seperti hendak demam. 


B-Complex


Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan badan. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) disamping memberi ketenangan kepada tubuh. Disebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak serta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam. 


Siapa pun anda, apa pun keperluan anda, Shaklee Family Wellness Set adalah set yang sesuai untuk semua. Anda boleh memilih untuk membuat tambahan vitamin lain mengikut keperluan anda. 

  • Jika anda IBU MENYUSU : Add-on Alfalfa dan Ostematrix 
  • Jika anda IBU HAMIL : Add-on Ostematrix dan Omega Guard
  • Jika anda ada PERMASALAHAN KULIT : Add-on Vitamin E, GLA  dan Zink
  • Jika anda IBU BERPANTANG : Add-on Zink

0 comments

Post a Comment

JOIN AHLI SHAKLEE

JOIN AHLI SHAKLEE
Untuk jadi ahli SHAKLEE yuran pendaftaran adalah RM65 + RM10 Kos penghantaran KIT. ATAU FREE!! & ENJOY DISKAUN SEHINGGA 20%. WhatsApp +0105050970 / +60129892441 NOW!
My Photo
Vitamin Kesihatan Group
Call/WhatsApp your Distributor or VK Admin SHAKLEE:+60105050970 DAMIAGOLD:+60139090970 adeliadamia@gmail.com
View my complete profile

Followers

SHAKLEE CARE

HAPPY BF