PRODUK SHAKLEE MAKAN MIX?

Posted by Vitamin Kesihatan Group



Assalamualaikum dan salam sejahtera
,
Saya ingin menarik perhatian kpd isu terbaru iaitu anda tidak boleh ambil sekali vitamin Shaklee seperti alfalfa dan vita E atau vitalea dan GLA. Ini sebenarnya adalah pendapat independent distributor yang kurang arif dengan produk shaklee dan mengambilnya dari blog atau pun menyamakannya dengan vitamin lain.

Buat pengetahuan anda Shaklee adalah vitamin yang melalui R&D yang intensif dan ekslusif dimana setiap produk melalui lebih dari 80,000 ujian utk memastikan produk itu boleh diserap oleh badan dan semua vitamin diterima oleh badan. Jadi sebenarnya tidak timbul masalah produk tidak boleh mix antara satu sama lain bila mengambil produk Shaklee.


Antara R&D yang dibuat adalah mengenai produk shaklee melepaskan vitamin ditempat yang tertentu didalam badan jadi walaupun anda ambil sekali .. Perlepasan vitamin tidak sekali didalam badan dan ia adalah ditempat yang tertentu.. INI ADALAH PERBEZAAN SHAKLEE.
Jadi kalau ada yang masih kata tak boleh mix anda faham lah mereka masih perlu banyak belajar tentang vitamin shaklee.


Ini adalah gambaran bagaimana produk shaklee melepaskan vitamin didalam badan anda.

0 comments

Post a Comment

JOIN AHLI SHAKLEE

JOIN AHLI SHAKLEE
Untuk jadi ahli SHAKLEE yuran pendaftaran adalah RM65 + RM10 Kos penghantaran KIT. ATAU FREE!! & ENJOY DISKAUN SEHINGGA 20%. WhatsApp +0105050970 / +60129892441 NOW!
My Photo
Vitamin Kesihatan Group
Call/WhatsApp your Distributor or VK Admin SHAKLEE:+60105050970 DAMIAGOLD:+60139090970 adeliadamia@gmail.com
View my complete profile

Followers

SHAKLEE CARE

HAPPY BF